Jump Rope Training: Η μέγιστη καρδιοαναπνευστική άσκηση

Το σχοινάκι είναι ένα πολύ οικονομικό, διασκεδαστικό και εύχρηστο μέσο εξάσκησης και προπόνησης που μπορείς να βρείς εύκολα με λίγα ευρώ!! Έτσι λοιπόν δεν υπάρχει δικαιολογία, αγόρασε ένα σχοινάκι και  μάθε λιγα πράγματα για αυτό:

Η προπόνηση με σχοινάκι μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε απο αθλητές είτε απο απλούς ασκούμενους για διαφόρους λόγους. Να λοιπόν μερικοί απο αυτούς:

1.  Για να βελτιώσουν την καρδιοαναπνευστική τους ικανότητα

2. Για να βελτιώσουν την νευρομυική συναρμογή τους

3. Για αύξηση της θερμιδικής κατανάλωσης

4. Για να αυξήσουν την οστική πυκνότητα

5. Για να δυναμώσουν τα κάτω άκρα και το κυκλοφορικό σύστημα

6. Για να διασκεδάσουν ενώ παράλληλα γυμνάζονται

Όλα αυτά μπορούν να επιτευχθούν μέσα απο μια πληθώρα κινήσεων ασκήσεων με διάφορα tricks και κινήσεις!!! Με την κατάλληλη εξάσκηση μπορείς να φτάσεις και εσυ στο επίπεδο να εκτελείς ασκήσεις και tricks συνεχόμενα με εναλλαγές και για μεγάλη διάρκεια!!

Η Προπόνηση με σχοινάκι έχει τη δυσκολία της αν δεν έχεις ξαναπροσπαθήσει. Αν όμως μάθεις και ξεκινήσεις να ασκείσαι με αυτό δεν θα ξεκολλάς!!! Για να σε βοηθήσουμε να μάθεις σχοινάκι με τη σωστή τεχνική δες το παρακάτω video και εκτέλεσε 10 σωστές επαναλήψεις απο την κάθε άσκηση με τη σειρά που εμφανίζονται στο video. Για να προχωρήσεις στην επόμενη άσκηση πρέπει να εκτελείς σωστά την προηγούμενη!!!Δοκίμασε τις ασκήσεις και είμαστε σίγουροι οτι θα αγαπήσεις τη προπόνηση με σχοινάκι. Καλή επιτυχία!!!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *