10 tips προπόνησης για να πετύχεις τους στόχους σου

  1. Κράτησε τη συχνότητα της προπόνησης σου σταθερή π.χ. 3 φορές/εβδομάδα ώστε να δίνεις σταθερά ερεθίσματα στο σώμα σου.
  2. Προπονήσου με ασκήσεις που ενεργοποιούν πολλούς μύες ταυτόχρονα ώστε να έχεις ένα αρμονικό και δυνατό σώμα.
  3. Ακολούθησε ένα πρόγραμμα άσκησης από εξειδικευμένο γυμναστή-προπονητή και άλλαζε το κάθε 6-8 εβδομάδες ώστε να συνεχίζεις να βελτιώνεσαι.
  4. Προπονήσου με αντιστάσεις τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα για να αυξήσεις την μυϊκή σου μάζα και έμμεσα να καταναλώνεις περισσότερη ενέργεια στην ηρεμία.
  5. Βάλε στο πρόγραμμά σου οπωσδήποτε μέρες ξεκούρασης ή μέρες ήπιας άσκησης για να αποκατασταθεί το σώμα επαρκώς.
  6. Υιοθέτησε ένα δραστήριο τρόπο ζωής για να αυξήσεις τις θερμιδικές καύσεις σου και βοήθα άμεσα τον μεταβολισμό σου.
  7. Προπονήσου στην σωστή τεχνική των ασκήσεων για να αποφύγεις τραυματισμούς και να αυξήσεις την απόδοση των μυών.
  8. Μην ξεχνάς να προπονείς την ισορροπία σου, προπονήσου σε θέσεις έλλειψης ισορροπίας ενώ κάνεις κάποια άσκηση ενδυνάμωσης.
  9. Δημιούργησε προσωπικούς στόχους ώστε να εξελίσσεσαι διαρκώς.
  10. Αύξανε προοδευτικά τις επιβαρύνσεις στις ασκήσεις ώστε να αποφύγεις τραυματισμούς και να δυναμώνεις διαρκώς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *